Thursday, January 04, 2007

slampus - home sweet home

Tillbaks i växjö och på jävligt harmoniskt humör. kom hem i går kväll till en städad (nåja) lägenhet, min dator, all musik och lugn och ro. stack över till karin vid tio på skvaller och spontan-te. det bästa med campus, spontanbesök går på fem minuters promenad att genomföra, inte förtio minuter på buss eller tunnelbana.

känner mig ledig, trots att jag vet att uppsatsen måste skrivas klart under veckan, eller typ i morgon. men i dag har jag tagit det lugnt. pysslat, gått och handlat två stora kassar mat på willys, druckit kaffe, lagat omelett (det var konstigt, och kändes väldigt vuxet, men det blev gott!) och lyssnat på p3.

sweet sweet.

om en stund ska jag besöka good o´l malle. det ska bli trevligt. och jag vill höra allt om det beryktade (?!?) nyårs-hånglet.

Nu ska jag posta några fina bilder från i fredags på mig och mira!

puss puss

No comments: