Thursday, January 25, 2007

Slappar med P3 och zoospelet

Opponering på C-uppsatsen i går. Det gick helt ok. Endel småfix att ordna, men ingen katastrof. alla i klassen blev godkända iaf, så det känns fint.
Vi firade på kvällen med thaimat och rödvin. Det var jag, helen, julle, evelina och johan som hängde. God mat, gott vin och rappakalja. sweet.
sedan blev det utgång också. en liten sväng till sivans. vi fuldansade och drack kvällens öl. det var smålands som jobbade så jag ville mest mingla med jobbare.

i dag har jag sovit till tolv. fantastiskt skönt, men dagen verkar gå i seghetens tecken. jag sitter och surfar, lyssnar på p3 och smålpockar i lägenheten. borde verkligen, sannerligen uppenbart städa. men vafan. jag kanske dammsuger i kväll, men det är inge roligt. meh!
dessutom har jag träningsvärk i armarna efter yogan i tisdags. haha. jag är en sån tunnis. i kväll ska jag dessutom bättre på min träningsverk genom att boxa på evelina. sweet sweet.

puss

No comments: