Tuesday, January 16, 2007

en ljusning

åh. älska akademikerresor!
jag får biljetten till och från stockholm betald, så nu behöver jag inte oroa mig lika mycket för ekonomin. nu kan jag oroa mig helhjärtat över min uppsats istället, och över praktikintervjun, hua. det där med skrivandet går i skrivandet stund (haha not) inte så bra. ja, johanna, jag borde skärpa mig, men utan dig vid min sida går inte det! jag kollar DN´s kultursida för tredje gången i dag istället. kanske har det hänt något sensationellt och spännande?
deadline är i morgon kl 13. det ska ordna sig, det måste ordna sig. jag sitter bara och väntar på att det ska ske.

men, det ska bli fint att komma upp till stockholm och vännerna där ett slag. även om jag ska vara på möten och studiebesök med dik skam man väl hinna skabba med linda och zeke i soffan och kanske ett litet partaj? ödet får utvisa om det blir hos jani i e-town eller i stockholm med dom heta brüdarna ute i sandsborg. i alla fall vill jag hinna ligga sked med gudhunden!

snart är det dax för kulturrådsmöte. jag är sjukt peppad på kaffe och kaka. ge mig!

puss puss

2 comments:

Anonymous said...

MALIN skärpning! (märk, inte "mallan" utan mycket allvarligare "malin", och märk stora bokstäver vilket betyder att jag river mitt hår och blir olycklig på dig! Skriv på uppsatsen, vännen!=) ) Jag jobbar ikväll så kom förbi och ta en kopp kaffe så får jag prata vett i dig! Malin F kommer förbi!

Anonymous said...

Grattis Mallan på bemärkelsedagen! Puss och kram!