Thursday, January 25, 2007

smaskig fika

Fika på campus eget central perk, astrakan. den underbara J bjöd på kaffe och hallontårta! fantastiskt smarrigt. det är alltid en överraskning att se vad man ska få betala när man fikar där. i dag slutade beloppet efter två koppar kaffe och ovan nämnda kaka på 14 riksdaler. utomordentligt.

Fikade med mira, jasmine, fia och emma.
miras lägenhet har blivit länsad av hennes andrahands-hyresgäst. helt sjukt. hon har snott en gardinstång och slängt alla möbler. det är helt osannolikt! jag har ju träffat henne, när jag hämtade nycklarna, och hon såg helt oförargelig ut. skumma jävla människa. jag hade blivit helt galen. mina prylar berikar mitt liv. vad skulle jag göra utan min filt med får på eller min pucca docka. vem skulle jag vara? INGEN! (dramtik. i luv it!)

fick reda på att jag ska inhnadla en ost till lördagsbrunchen. en ost - oändliga möjligheter. vi får se om det även blir bloodymary. det vore lite smaskigt faktiskt.
har fått lite fickpengar i dag. csn kommer i morgon. men jag funderar på om jag ska gå och köpa nåt smarrigt på ica till kvällen.

först ska jag iaf gå och träna. box box. jag lär döden dörr.

puss

No comments: