Sunday, January 07, 2007

galet hett!


Nu funkar mejlen igen. snart, mycket snart ska jag plugga.
Måste bara berätta om min dräggelafton i går.

Heta gotiska män kan nämligen vara det nya svart!

Tittade först på sherlock holmes, med rupert everett i huvudrollen. damn! fan vad het han var, det har jag inte riktigt reflekterat över tidigare, men han gjorde sig verkligen som en morfin-missbrukande dandy. het het het!

Sedan tittade jag på sleepy hollow. kanske mer uppenbart att johnny depp är het, men särskilt som snustorr konstapel som svimmar titt som tätt. haha, bedårande och fortfarande en hottie!

Mitt mansideal lyder som följer: knivskarpt intellekt, tjusigt yttre, torr jävla humor, avsknad av social kompetens, het het het!
jag älskar att vara en snusktant på fjorton vårar!
puss








No comments: