Monday, January 15, 2007

Back to UB!

Här sitter jag nu igen med en stor kaffe (med plats för mjölk), en dator och en stor bit prestationsångest. Mejlade uppsatsen till Hans i går och har fått svar med kommentarer. jag kan meddela er att det kommer att funka, men det kommer ta lite möda och svett. That´s why i´m back at UB! jag ser inte biblan som mitt andra hem längre, utan som mitt första.

Ekonimikursen - kom och rädda mig från konsten!!!

Pratade med mira på msn. hon är så fin. förstår att hon vill åka till finland om det går, men det skulle vara så kul att få med henne på skabbfest i eskilstuna. jag tänker mig oss (och malle om hon är övertalningsbar) och jani på nåt skabbigt ställe, typ hyttan eller blå ängeln, drickandes 19-kronors öl och spelandes jackvegas. så vackert det skulle vara!
men blir det inte av nu så blir det väl av i vår eller sommar. tanken på skabb är det som håller mig uppe!

puss

No comments: