Wednesday, January 17, 2007

25 år och färdig!

Inte riktigt i tid, kanske inte så jävla bra och med en massa småfel som jag redan retar mig på. Men ÄNDÅ, min uppsats är FÄRDIG!

Phuuu. nu ska jag hem och sova en timma. senare blir jag nämligen kidnappad av malle! ska bli nice, för jag fyller ju år i dag. 25 bast, jordsnurr, vintrar you name it!

Blev mini-kidnappad redan i morsse av jossan och emma. ändå upp (en trappa) till jossan och linus där jag blev bjuden på kaffe och smarrig frukost. sweet!

Jag öppnade paket från mamma i sängen i morsse också, som jag fick på posten i går. Hon kan fortfarande lura mig som jag vore fyra år. "Näää, den presenten kan vi inte köpa den är för dyyyyr" och jag går alltid på det. ochså fick jag det jag verkligen ville ha men inte trodde jag kunde få, det fina fina fina svalhalsbandet från kajsa åhman! yihooo! jag blev SÅ glad.
Mamma rules!

1 comment:

Anonymous said...

chgrattisch chmalinch!