Monday, January 29, 2007

I lördags...

...var det fest hos evelina coh johan.
den bestod av rödvin, chips, tårar, fotosessions, bröst, kompismys, lite hångel samt besök på statoil. fantastiskt trevligt!

i går jobbade jag för scenkonst på skolans öppnahus. Dvs, jag och björn drack kaffe och snackade skit. kulturtanter kalasade på våran fudge och pensionärer i allmänhet hade en riktig heyday då dom hade fri tillgång till godis och reklampennor. förtjusande må jag säga, och riktigt kul att kolla på och skratta åt folk.

i dag är det måndag igen. ska ta tag i min praktik, fan om det skiter sig. samt spåna lite med helen och julle angående vårat grupparbete.
har tillbringat min förmiddag med kaffe, daytime television och tetris. men nu ska jag ta tag i livet genom att först käka hamburgare och sedan gå till biblioteket.
sådeså!

puss

No comments: