Friday, January 05, 2007

Här är den...


... den fantastiska påfågelsbrickan jag fick i julklapp! är den inte underbar! i luv it!

sitter och lyssnar på christer i p3, dricker kopiösa mängder kaffe, pluggar inte ett skit och drömmer (samt googlar) män i snygga rockabillyfrisyrer.
det är livet. jag skulle göra mig fantastiskt bra som arbetslös, det är ett som är sant.

i går var jag hemma hos malle och anna och drack rödvin. gjorde ett härligt andra intryck på annas polare rananji (rajani ?) genom att prata snusk och butchdykes. första gången jag träffade henne tvingade jag henne att känna på en gigantisk, svart gummidildo.
men vafan, i am required taste, men tillslut älskar alla mig, blaha blaha.

i kväll blir det trerätters hos värdinnan malle. fan så finemang!
sedan blir det club killers soundsystem på de luxe. jag ser fram emot tokdans, viktors lilla lilla rumpa, ikulldansade palmer och kanske att det kommer en liten liten droppe blod från karins finger.

puss puss

No comments: