Sunday, January 07, 2007

man är ju bara människa...

jodåsåatteh. detta skulle ju vara pluggdagen framför andra. men nu förhåller det sig så att vxu mailen, där jag har hela min c-uppsats liggande, ligger nere dagen till ära. damn it! man kanske kan tycka att jag då borde gå till biblan och forska lite istället, men ser ni där är det stängt dagen till ära. så kan det gå. jag som faktiskt släpade mig dig vid två-hugget möttes av en nedsläckt byggnad. så jävla dystert.

nu sitter jg och bloggar istället, från min nya dator, vars nätverkssladd är jävligt kort. så i princip sitter jag vid min gamla dator med min nya dator på tangentbordets plats och bloggar. gud så finurliga dom här små bärbara är ändå!
jag tänker nog bli sittandes, surfande, drickandes kaffe och lyssnandes på p3 hela dan. då kanske ni säger (som tommy gjorde i "pippi på rymmen" som jag tittade på i förmiddags) "men SÅ kan man väl inte göra!?. och jag svarar (som pippi) med ett hysteriskt skratt och ett "nä, det kan man ju faktiskt inte", och sedan fortsätter jag med det.

hå hå jaja. i morgon ska jag iaf ringa hans och skicka något till honom. uppsatsen kommer bli skriven förr eller senare. det känner jag på mig.

lite kort om utgången i fredags:

* trerätters hos malle. smaskens och trevligt kvinnosällskap
* delux-kväll på kafét. tokdans, öl och humor. exempelvis så höll karin en låda.
* klubb killers soundsystem. viktor i båset. palmen på scenen, lekakulor i bröstfickan!
* storartad hångelkväll - dessvärre blev jag utan. men malle kompenserade genom att hångla 2!
* tretton-björn. vågar man utse honom till årets stolpskott redan i januari? det var iaf humor på hög nivå!

fick skeda båda mina älsklingar karin och malle. så kvällen var en hit!
puss puss

No comments: