Thursday, November 16, 2006

it´s alive!

det är en fin dag i dag. grått ute men rosaskimmrande inne. jag tror min ipod är frisk. jag har återställt alla settings och jag tror den LEVER! tjoho. Men jag har bara lyssnat på tre låtar nu, den kan ju hosta till och dö på den fjärde. jag litar inte på honom, han är inte en av mina förtrogna ännu. Inte som min gigantiska gula walkman jag hade i gymnasiet. Den hette Lou och var helt oberäknelig, särskillt när den hade dåliga batterier. Men den var inte så tekniskt avancerad att man belv nervös. Lou kunde man banka på lite och så skuttade den till och funkade igen. Med denna lilla silverfisk vågar man ju knappt peta på innan den får för sig att ha ett psykbryt. jojo, dagens ungdom det är inget krut i dom.

i dag bär det av till sockholm och teaterdagarna. ska bli fantastiskt trevligt. ska passa på att träffa både Mira och Linda. Saknar dom båda väldigt mycket. Förhoppningsvis bor jag i stockholm snart, men då får jag ju en helt annan bunt av människor att sakna. damn it!

förövrigt var workshopen i går mycket lyckad. man kan nog säga att evelina vann. hennes linedancande smålänning var väldigt obehaglig.

puss

2 comments:

Anonymous said...

Ja! Jag kan kommentera dina fina inlägg! =) Du är så bra! Skriver så bra! Heja!

Anonymous said...

jamen hallå, första inlägget jag gör men men någongång skall vara den första. Tur att ipoden verkar funka men som sagt lite inte fullt ut på den än, hoppas i allfall den funkar nu när ni skall till stockholm. Åhh hurrudu(medvetet) så skall jag bara säga att din snuskgubbe Bengt även den var ganska obehaglig igår men kul var det. kram o ha det jättebra i stockholm:)