Wednesday, November 29, 2006

fylleblogg

min första fylleblogg ever!

tisdagskväll på stallet med shandiz och E. fermvik. crasy shit med andra ord...
första halvan av kvällen var väl relativt lugn. öldrickande och garvande åt dansgolvsmannens 80-tals moves. sedan knulldans på nedervåningen.

efter ett tag så drog jag upp en våning och hängde med dj darryl och pop-nerdsen.
träffade på "den hårige" och hans polare. trevligt! snackade james bond och blev bjuden på öl. såg även "den hete" hänga där i baren. DAMN he´s hot!

shandiz o emma hade tydligen en diabolisk plan. de gjorde en wedgie aka kalsongryck på mig. ajaja. skrämde slag på snällpopet jag talade med.
sedan testade tydligen shandiz en wedgie på en y-fronts man också. icke populärt var ordet och kvällen slutade i fight. so sick.

nu har jag msn:at av mig med sanna och satt på suede på stereon. var är det egentligen med mig och suede i dessa dagar? jag blir nästan lite rädd.

förövrigt kan jag lättat berätta att mitt blonda, förmodade lammköttshångel från några veckor tillbaks hade uppnått den acceptabla åldern 21 jordsnurr. det tog jag reda på i kväll.

i övrigt sänder jag ett erkännande till min emma . NEJ, det blev inte EN öl. det blev FYRA. tycker ändå det är helt ok. jag har beräknat alla variabler och anser att det var värt det.

puss o gonatt

1 comment:

Anonymous said...

hehe, jag bara sitter här och asgravar gumman, det kändes ändå helt naturligt på någe vis att kvällen ändå blev som den blev och du vet väl att jag hellt och fullt stödjer ditt öldrickande så 4 öl var la ingen fara:) du e söt.