Sunday, November 26, 2006

bad taste

i går var det fest för alla jobbare på sivans, och som den pubisunge jag är så var jag naturligtvis där. temat för kvällen var bad taste och jag försökte verkligen gå in för det men det gick sådär. jag hittade inte så mycket smaklösheter i garderoben så jag körde på white trash tema istället. t-shirt, skjorta, truckerkeps, nitarmband, svettband och en fet prilla var min outfit.
jag vet inte om man ska säga att stilen funkade eller inte funkade. jag fick ragg på den i alla fall, vilket inte var planen, men trevligt i längden. haha.

själva sittningen var skoj med gott käk, olika spex, fyllevisor, barutbildning och en oändlig radda shots. när sivans öppnade så drog vi på mellanfest. jag, evelina (som kvällen till ära tagit fram hästtjejen i sig), ankan och maria drog till lekman tillsammans med några andra. där blev det 8-bitars nintendo ( och ja, jag var grym) och absinth-drickande. jag började blanda en skjukt vidrig drink som under kvällen gick under namnet köttgroggen. den innehöll absinth och merparten av allt flytande i daniels kylskåp. lekman var dock ansvarig för den äckligaste smaken i blandningen, grillsåsens rökiga arom. mm mm mm!

senare drog vi tillbaks till sivans. det var liveband så jag jc-rockade i min outfit och hade jävligt skoj.

Och nu en häslning till min kära kollega karin. hångeltävlingen är i högsta grad ON. dax för en slickagolvet utmaning kanske? jag känner mig på topp.
Och så ännu en hälsning, till Shandiz darling. när låg du egentligen senast?

hahaha... i´m out.

1 comment:

Anonymous said...

DU HAR JU ALDRIG BILDER!!!
puss mira