Wednesday, November 15, 2006

handledning och flator


Damn! jag har hamnat i en kreativ dryspot. eller kanska snarare malström... för mycket idéer, ingen struktur? ehh?
Har haft handledning inför C-uppsatsen med min fantastiska handledare Hans. Han är genomtrevlig och verkar vettig, men när jag börjar spåna kring puinuppor, den amerikanska konsumtionen, andra världskrigets kvinnobild och Bettie Page garvar han bara och antyder att det kanske spretar en aning. Damn you Hans!

Nu ska jag alltså fila på en frågeställning, vilket inte är helt lätt. Har snöat in på Pulp Art, alltså framsidorna på 50-talets skräplitteratur. De är helt ljuvliga, titta bara på denna härliga explicit lovestory fore dykes. Mm mm mm!

Plan för närmaste timmen:
*ta mig i kragen
*gå och köpa kaffe
*googla lite. (haha)

Plan för eftermiddagen/kvällen:
*gå och handla fika inför workshopen med scenkonst & ARTemis
*workshopa
*äta hoummus

1 comment:

Anonymous said...

jag gillar ditt sätt att jobba... så kreativit och inspirerande. Jag kommer ta efter :)
Lycka till iaf!