Thursday, November 30, 2006

campuskärlek

god!
jag har ett nostalgiskt och känslosamt moment.
jag älskar campus, smålands nation, min lägenhet, campus, alla mina vänner och bekanta.
jag börjar få separationsångest med denna lilla håla redan nu, trots att jag inte är out för än om tidigast ett halvår.

jag kommer sakna alla vänner mest, som kommer spridas ut över landet.
själv drar jag till stockholm. där finns mira, sanna och linda som jag saknar häcken av mig här i småland. så det är ju inte enbart negativt att flytta, mest positivt faktsikt.

men det kommer alltid vara nostalgi att tänka på hur gruset knastrar under fötterna när man berusad och vinglig går ensam hem från sivans i mörkret längs den lilla grusgången bakom k-huset. det är kärlek.

1 comment:

Anonymous said...

Du sätter huvudet på spiken (eller "palmen på huvudet", som man också kan säga..! Du har så rätt! Heja Mallan! Kom för övrigt och perka i helgen!! Det är möjligt att påtårerna flödar!