Wednesday, November 29, 2006

ingen jävla tummetott biatch!

hej.
jag är en tjej på elva jordsnurr som brukar döpa mina fingrar.
dom heter; "charlie, erika, viktor, slampen och charl..NEJ!"
nu så! "charlie, erika, viktor, slampen, cha... va faaan!"
Nu jävlar, "charlie, erika, viktor, slampen och char... NÄ-ää!

det är nåt som inte stämmer. jag får hugga av ett! *HUGGER av tummen*
NU SÅ! "Char..., men vafAAAn!"

...................................................................

eller med andra ord, en fantastisk kväll med min partner in crime karin. "You complete me", som allas våran tom cruise sa i en film en gång. vi driver sannerligen sakerna till sin spets.

och nu till alla mina kära läsare, slå mig en signal om Ni vill veta vad Jag menar när jag viftar med en isländsk flagg.

puss

No comments: