Wednesday, November 29, 2006

ett ( jovars fortfarande fylle) förtydligande

satt och läste några av mina tidigare inlägg på bloggen då det slog mig, jag borde kanske förtydliga vad denna bloggen går ut på.
jag har inga, och då menar jag inga pretantioner att påverka världen. jag tänker inte ens länka till skojfriska artiklar i expressen (ok,"lellbabs" limdroppande i ögat skulle kunna ha utgjort ett undantag) eller aftonbladet. jag tänker icke beröra dagsaktuella händelser, dvs om de inte rör mig och mitt crew.
för denhär bloggen hadndlar om "me me me" och mina skojfriska vänners skojfriska bravader i nattliv, biblioteksliv och pretto-kulturliv.

i think that´s it!

1 comment:

Anonymous said...

vill bara säga att jag skickat en liten kommentar till din fylleblogg men att den inte riktigt verkar vilja visa upp sig haha.