Friday, November 10, 2006

Högrev och lammkött...

... så skulle ju min blogg heta! Sorry Karin jag glömde detta i bloggstartandets hetta.
Men vi svenska språkvårdare vet ju alla att det är detta är vad denna blogg kommer att behandla. Min jakt på lammkött och mitt dissande av såkallade "högrev" a.k.a stalkers a.k.a idioter. Så är det.

Dagens pluggande startade med intensivt kaffedrickande tillsammans med Shandiz, och det fortsatte med intensivt surfande. Har fått några idéer till c-uppsatsen och hittat lite material, men inget storartat. I kväll kommer dock malle över till mig och detta kommer bli storartat som fan. Hon ska bjudas på hamburgare och rödvinet ska rinna ner för våra strupar. fantastiskt, fabulöst, extravagant trevligt, det lovar jag.

ser redan fram emot helgens bravader. framtiden får utvisa om det blir ett töörkhångel utanför napoli som blir lördagens höjdpunkt eller kanske skabbigt sex i malle o annas vardagsrum. underligare saker har hänt. återkommer med en sanningsenlig uppdatering!

puss

No comments: