Thursday, May 31, 2007

Över styr som fan...

Skansenintervjun i går var något skrämmande. Jag tror de fick det till att jag var en osäker, överkörd, överorganiserad, stressintolerant, ja-sägare som samtidigt var självgod (kunde såklart inte komma på några dåliga egenskaper hos mig själv, haha) och oseriös. Om my!
De ringde i alla fall till Karin på festivalen för att ta referenser typ en halvtimma efter intervjun, och Karin bredde på med ett rungande "jaaahhhaa-aaadå" på varje fråga. Sedan frågade de henne om det "brukar gå över styr ibland". Fantastiskt roligt!

Vi får se hur det går med tjänsten. Mailade till Gripsholms slott och fick löfte om fina referenser, god ol' Ove, han kan han. Men om det skiter sig så är jag inte ledsen över det. Snackade med hi-tech hemtjänsten i solna i går för att få lite förlängd tidsfrist innan jag gav besked om jag ville ha jobb där. Kvinnan jag pratar med där är genomtrevlig och jag fick till på måndag på mig. Vården, vården, vården - ahhhh.....

Har förövrigt sett outfiten på skansen som kan bli aktuell för i sommar. It´s not cute, I tell you! Hihi, men allt klär ju ett skabb - eller hur är det nu man säger?

No comments: