Thursday, May 17, 2007

mysmorgon

Skön med ledig sovmorgon.
Har druckit svart kaffe (eftersom mjölken är slut, och jag köpte upp min sista 32 kr i går, nu har jag nada), haft sex and the city marathon och käkat kaviarmackor.
Sedan hade jag tänkt tvätta min eventullet nerkräkta/vin&sågspånkladdiga jacka, men så blev det inte. Ett litet problem dök upp,det var tokstopp i avloppet i tvättstugan. Nu har jag har bara skitiga kläder att ha på mig, men det gör inget eftersom helgen ska spenderas med mor och far i sommarstugan i söderhamn. Ska bli gött, kommer ändå bara klä mig i gummistövlar och mjukisbrallor.

Sitter och slösurfar, är nyduschad, planerar att diska, klä på mig och söka lite jobb. Inte nödvändigtivs i den ordningen.

Här har ni förövrigt adressen till killen som kan steka. Han är humor på hög nivå! Vågar inte riktigt, ha honom här på sidan, ni får klicka fram honom själva!
http://www.youtube.com/watch?v=cEzQNYjD2Gk

1 comment:

Anonymous said...

tjooooohoooo stekarn, tjooooohoooo! åh så roligt.