Wednesday, May 16, 2007

Tjoho hemtjänsten, tjohoooo!

Kom tillbaks till city från en vård-intervju på hi-tech hemtjänsten i solna.
Jodåmenvisst. vården vården, dom älskar mig - jag gillar´t. Men verkligen, en sommar till?
Tog ett snabbt snack med min mor, och jag märkte först när jag pratade med henne hur skeptisk jag lät. Det känns nästan som att jag hellre lever på ärtsoppa, folköl, fondpengar och cykelturer utan sl-kort i några månader än att gå upp halv sex och ha nästan 50 minuters resväg till jobbet. Phu. Beslutsångest.

Fick dessutom precis en hint från claese att jag eventuellt har betalt jobb under festivalen.
But can you trust a hint? När blir en hint en o-hint, dvs fakta.

Is i magen mallan, och eld i hjärtat... och tyvärr, hål i plånboken.

Eller som man säger på ghostship; TJOHO MOTHERFUCKERS, TJOOOHOOO!

1 comment:

Anonymous said...

TJA!!!!

men vad hände med det jobbet där du började 9?

iiiis iis bebis