Thursday, May 31, 2007

Rödtjut

För er som tycker jag bloggar för lite, här kommer en navelskådning som kommer få er att tjuta över förtjusning...

Newsflash Newsflash, Malin har fått en finne!
Den sitter placerad strax över vänster ögonbryn, har en klarröd nyans och påminner något om en sådan prick som indiska kvinnor har i pannan, dock en något skev sådan.
I går var den underjordisk, bullig och hudfärgad (förlåt jenny, jag menar naturligtivs att den hade samma beigrosa ton som mitt ansikte i övrigt) men i dag, efter sannas uppmaning att klämma (dumt dumt) är den överjordisk och illröd. Jag förstår att ni är alldeles till er i trasorna gott folk då min i vanliga fall så persikolena hy (som vid några tillfällen har kommenterats i bittra ordalag av kamrater, oftast i alkoholrelaterade sammanhang) upplever en släng av pubertetsproblem (inte för att jag hade finnar i puberteten, jag är inte den sortens flicka).

Hade gärna velat publicera en bild på undeverket, men jag hejdade mig i sista sekund. Lite måste man lämna åt fantasin.

puss o hej

No comments: