Wednesday, May 09, 2007

smärta´t

Jag är så arg på min jävla kvinna till kropp!
Ont i magen hela dagen, trots alvedon, frisk luft (samt 8 koppar kaffe som kanske inte gjorde till - men inte heller ifrån) och ett (från början) glatt humör.
Det är hormone´t igen, jag vet det. jag blir så trött att jag faller ihop över datorn och mejlar "sdfkdsjvlkdjgiodjhfgjhlfkgjhä¨'åporpweo" till valfri pretto-kulturaktör.

Nu börjar det dog bli bätte, jag vill verkligen följa med på after work (efter praktik?) i kväll på mosebacke. Och dricka öl. Trots pankhet och magont. Dessutom ska jag kanske styra upp en öldrickning med en ol´pal from gymnasiet i kväll också. Så då vill man ju inte bli syk.

damn.

och framförallt. till allkår kan man bara inte bli sjuk. mira bröt nästan benet förra året, men det stoppade inte henne. inte fan ska lite kvinnobesvär (nåja) få stoppa min fabulösa jävla helg. neeehheehe!

jag injencerar kaffe rätt i hjärnan och kommer igen starkare och bättre än på länge. jag lovar!

puss

1 comment:

Anonymous said...

grejt baby, så ska det låta! vi ska fanimej ha en fabu-fabu helg!! magont är inte alls bra, men härda ut, för den som väntar något gott.. väntar alltid på allkår.
pusspuss