Saturday, January 26, 2008

Sthlms finest


Tillbaks i Stockholm igen och det stora lugnet börjar infinna sig. Har spenderat en natt på den vanliga madrassen under fönstret. Somnat till Nynäsvägens trafikbrus och skedat min favvo-puttbull. Känns mycket fint.
Nu har Sandy dragit till stallet & jag jäser fortfarande efter kaviarmacks-frukost och Fab 5 gloende.

Snart ska jag träffa finaste Mira. Det blir shopping & någon utställning. Planerna för kvällen är en lång förfest (inget stress till specialspecial-klubbar, utan fokus på hänget) och sedan utgång.

Bilder från förra sthlms-turnén kan beskådas ovan. Jag ser sjukt nerdressad ut bredvid mina bombshells, men vafan. Jag är en casuall girl.

Håller tummarna för en riktigt sweet kväll! Tror jag sattsa på att dricka newcastle, örfila folk och hångla på ett flipperbord, som back in the good ol´days. Jag har verkligne drabbats av nostalgisjuka. I går var det 16 som hägrade, nu är det 24. Åhh, get over it.

Puss

2 comments:

m said...

jag suktar tillbaka till tjugo... hur sjukt är inte det?

karin said...

darling darling! du är alltid snajsigt klädd och har ett tjusigt sockernylle!

puss