Monday, January 07, 2008

Klumpen

I eftermiddag bär det av tillbaks till Falun... och jag har en stor KLUMP, i storleksordningen bautasten, i magen. Varför ska det vara på detta viset? Varför tar det jobbiga inte slut? Varför blir det bara inte bra? När ska jag få bli glad igen då?

Två veckor i E-tuna gjorde inte mycket för humöret. En vecka på sannas madrass i Sandsborg har däremot gjort mig helt harmonisk. Beteendevetar-sanna samt Terapihund is da shit! Och då har vi ändå mest hängt i soffan, pratat med konstiga dialekter, kollat på sex and the city, dragit dåliga skämt, och jag har diskat endel...

Jag måste bort från Dalarna. Alternativt så måste jag börja trivas där. Men hur? Ja jävlarns...

2 comments:

m said...

du får hitta en karl att fördriva tiden med. och säg inte att det inte finns några lämpliga karlar där. för jag känner dig, du kan snoka upp dem var som helst!

Anonymous said...

eller så får du låna dit Plin. Boooooendehund!