Tuesday, January 15, 2008

Bingo-Brillmongo och sliizzz


En bild säger (som här) mer än tusen ord. Jag hade egentligen tänkt att roa er med ett insiktsfullt blogginlägg om skidåkning, öl på harrys, kindpussandes upphånglade italienare (hetsa inte upp er nu - det var ett bra tag sedan), den fantastiska fredrik strages arn-recenssions-ångest, min nya arbetsplats, pink floyd, p3 hiphop, min nya möblering, min nya rosaskärmade golvlampa, min fantastiska mammas underhållande åsikter om låten "chasing cars" med snow patrol, jobb jobb & lite jobb, open jam, kulturtanter & fritidsgubbar, heta torrbollar, tråkiga skämt, roliga skämt och så vidare...
...men jag surfar på ett slött mobilt bredband som bara hänger sig. bah! och klockan är 32:42, bah. Ha. som bevis på att jag är fetingtrött låter jag felskriven stå kvar. yo, 32:42 SÅ mycket är klockan. Kan tro´t att jag är trött.
... och nu har jag typ skrivit ett fullvärdigt blogginlägg om nada och stich.
puss o hej

2 comments:

m said...

men till mitt stora nöje är det ett blogginlägg i varje fall!

Anonymous said...

jo go girl