Friday, January 04, 2008

Domestic queen of S-borg

Ja, som ni ser så har jag ändrat titel på bloggen nu, för jag orkar inte starta en ny. Dessutom, alla som läser den vet ju ändå om mina gamla fel och brister - like i ever had any.

Tjoho!

Förmiddagen har spenderats läsandes Blonde, mumsandes varamamackor, drickandes kaffe och kikandes på Sex and the city. Jag laddar för en tur till söder. Ska köpa spotlights, sprit & biljetter till lördagens Rocket room. Tror det kan bli riktigt sweet. Funderar på att köpa material till någon typ av fancy drink. Kanske något med tranbärsjuice?
-
Åh, jag älskar livet som Sandys hemmafru.
I dag har jag diskat och på eftermiddagen finns det som sagt "ärenden" att uträtta. I morgon ska jag laga middag åt Big S och hennes businesspartner Mad Mad´s.
-
Skulle inte direkt kalla mig själv en lyxhustru, jag får ju inte ens någon hushållskassa, men jag är ändå väldigt tillfreds med mitt liv här. Haha, vi med våra separata sovrum -varav mitt är placerat på en madrass under fönstret i vardagsrummet, där jag varje natt kan somna till Nynäsvägens sövande trafikbrus... Det är lycka det.
-
Skämt och sido. Det är sjukt nice att vara sambo. Jag saknar inte lägenheten i Falun det minsta. Galet. Men lägenhet i V-lake kunde jag drömma om, även om det bara var ett litet hål i väggen. Nåja, nästa vecka bär det i alla fall av mot Dalarna.
Hem till Dalarna? Who knows...

No comments: