Friday, April 13, 2007

Fredag jag är in luv

Jag Hjärta Veckolsut, det är dagens sanning det.

En effektiv fredag för övrigt. Har pratat telefon med en teater, druckit the, rekat lite med ett eventuellt spelställe, skickat iväg underlag för upphandling av teknik, skrivit underlag för artistkontrakt, börjat skriva en intern telefonlista, bokat en möteslokal, haft möte, druckit varm choklad från kaffemaskinen, pulat och mejlat lite kring stadsvandringsprogrammet, käkat thaimat till lunch, mer the, mer choklad, ja ni förstår... Det låter rätt späckat men egentligen är det slappt. haha.

Efter jobbet åkte sanna och jag till hökis för storhandling på "mat extra". Typ en stormarknad i litet format. Dvs trångt. Ganska billigt var det i alla fall, och vi köpte sjukt mycket mat - komplett med folle samt glass. mm mm mmm. jag tog en 88:an, trots att jag inte var bakis. Man kan säga att det var i förebyggande syfte.

Fast... det blir nog ingen fest i kväll insåg sanna och jag precis. Det insåg jag iofs redan när hon bytte till mysbyxor "bara medans vi är här hemma". haha. Men man kan säga att vi väljer en hemmakväll av budgetskäl. Bättre att köra hårt en dag istället, dvs i morgon.
I kväll blir det patsy och eddie istället, inte fel alls. och folle, vilket aldrig (aldrig I SAY!)är fel. mm mm mm!

I går var jag förövrigt och kollade på studentrummet jag ska bo i över sommaren. Det kommer att bli fint. Dessutom var killen som jag hyr av en trevlig smålänning som kände anna. haha, världen är liten - särskillt växjö.

puss

2 comments:

Anonymous said...

hej, jag saknar dig. chevré

Anna said...

Anders Anders, hans pappa heter Ronny och var min gitarrlärare från ettan till nian! Underbar liten man! Dom har två hundar och han är uppvuxen i ett gult hus vid en sjö i Torne. Hans lillasyster heter minna! HAHAHAHA sverige är fantastiskt litet!