Monday, April 02, 2007

el perro diablo

Jag har ganska lätt för att få blåmärken.
Om man har ganska lätt för att få blåmärken och dessutom sover med "PITTBULL" finns det en tendens att man får ganska många saftig blåmärken. ajaj...
Ebba da pittbull a.k.a el perro loco - hon är söt hon, men helt livsfarlig att skeda.

I dag har jag varit effektiv. klippt och klistrat, varit på möte på stadsmuseet, mailat, pratat telefon, druckit kaffe och skrivit ut artiklar om herre kantarell a.k.a Pelle Holmberg. (verkar vara en fantastisk man)

Snart ska jag åka till linda och kanske åker jag därifrån med en ny frisyr.
i morgon kanske perk med lillekvinnan? om lillekvinnan kan pressa in det i sitt schema.
på onsdag perk (eller fikan kanske det heter i allmänt tal) med johannes.
Och sedan är det halvdag på torsdag och på eftermiddagen åker jag hem till e-town för matorgier. weee! jag vill ha potatisgratäng och äppelmos.

WORD!

1 comment:

Anonymous said...

Good for people to know.