Tuesday, December 05, 2006

Snörpiga Stallet v.s. Heta UB

Är för övertrött för att gå och lägga mig. Sitter och slösurfar istället och började titta på mingelbilder på stallarnas hemsida. Hittade bland annat denna fantastiska bild på mig, emma och shandiz. haha, jag ser blek och snörpig ut, just the way i like it!

Tycker för övrigt att mingelbilder från UB vore en fantastisk idé! Alla klär upp sig för att gå dit, alla sitter och spanar och dessutom slipper man dom värsta dräggen. Ha ha ha.
Såg exempelvis "heta killen" där i går. Jag satt faktsikt med ryggen mot honom och skulle ha missat honom om inte karin påpekat det hela med olika gester, ljud samt rörelser med kroppen.
oh lala. efter den informationen kunde jag inte koncentrera mig på de lättklädd kvinnorna i boken, utan bara på den (allt för) påklädde mannen i stolen bakom.

damn heta killen is hot!

No comments: