Friday, December 29, 2006

pepp pepp

Sitter hemma hos Mira på Lidingö och dricker en lapin och mår fint som snus.
Om några timmar ska vi ut och göra stan jävligt osäker. Min målsättning är att hångla på minst tre flipperbord, med max en brat och minst en heting. moahaha, och jag tro att jag kan lyckas.

Julen har varit rätt lugn och familjeorienterad. De bästa presenterna var:
* bärbara datorn
* rai-grottpojken filmerna
* den pråliga påfågelsbrickan
* solstollarna-filmen

var ute och drack öl med åsa och erik persson i onsdags, vi satt på bishop´s och senare på perongen. men det är det enda festandet som jag har utövat i eskilstuna. blev inget på juldagen eller annandagen så jag är småtaggad inför i kväll och inför nyår.

i går kom jag till sthlm. hängde i hagsätra med linda, mattias, katterna och den där jävla zeke som gör att linda inte får dricka öl. den lilla gynnaren. idag har vi skabbat, klippt mig och fikat med mira på stan. och nu sitter jag i lidingö och känner vintarmen gorma på mig. it´s time govänner.

puss puss

No comments: