Monday, December 11, 2006

förkyld som fan men i övrigt vid god vigör

Äntligen börjar uppsats-skrivandet gå framåt. Sitter i en datasal och dricker läsk och äter dumle. Minns i våras när mira och jag barikaderade oss i datasalen med en stor termos kaffe, godis och folköl och skrev b-uppsats. det var fint. nu sitter jag ensam, men det är nog rätt bra för mitt skrivande. shandiz och jag har lite för roligt och det går bara ut över mig. haha.

skrev precis en pretto-mening där jag lyckades pressa in uttrycken postmodernism, dikotomi, pluralism och dualism på ett fåtal rader. haha. det kändes fint, hoppas hans blir stolt över mig nu!

är förövrigt galet förkyld och sitter här och huttrar. ute regnar det så tanken på att gå hem är inte frestande, trots att jag börjar bli väldigt trött och seg. sitter och snackar med sanna på msn. vi kom på ett vackert julklappsrim till min nya, lagade, fina härliga ipod nano.

"när du sitter i en datasal är det lätt hänt,
att du blir våldtagen av en utbytesstudent,
med då kan du mitt i akten,
med hjälp av denna klappa takten"

haha. så kasst. men jag är glad att min ipod fungerar nu. jag har den på shuffle, och eftersom jag endast har en massa bra musik så blir det en massa glada små överaskningar helatiden! weee!

nu ska jag knyta ihop säcken och dra mig hemmåt. treon är slut, så jag får väl tycka synd om mig själv utan. bah!

puss

No comments: