Thursday, December 14, 2006

datasalen är det nya biblan

statistiska centralbyrån kommer med häpnadsväckande nyheter. datasalen i h-huset är tydligen det nya "biblan". Jag trodde inte mina öron i morsse när jag hörde det, men tydligen så stämmer det. här sitter jag nu med en liten kaffe (allt jag har råd till) och ett tomt word-dokument framför mig. inlämningen av c-uppsatsen närmar sig med stormsteg. plötsligt slår det mig, vadafan, har jag ens en teori? har jag en hypotes? svaret är ett rungande njää...

om ni vill ha information om exakt hur många timmar det är kvar till inlämning till c-uppsatsen så kontakta shandiz. kontakta inte hans, han kommer bara skratta och säga att positiv kritik är bra kritik. haha.

nu har jag fördröjt min inlämnin gmed ytterligare åtta minuter. när ska vändpunkten komma?

puss

1 comment:

Anonymous said...

Usch då! Inte bra med svikande motivation i uppsats tider! Heja Malin säger jag!!