Thursday, March 27, 2008

Nedvarvat

I dag har inte många barn blivit gjorda... och inte så många mail skickade heller. Men, det beror snarare på att jag inte haft så många mail att skicka än att jag varit lat.
Det börjar finnas mindre och mindre att göra här på kontoret. Det är lite frustrerande. Jag känner inte att jag kan dra igång nya projekt med bara drygt en månad kvar här i Falun, samtidigt blir det sjukt drygt att sitta här och rulla tummarna. Så nu försöker jag snika mig in på alla andras projekt och finnas som en resurs för folket här - vilket kanske man skulle ha gjort redan från början? Jaja...

I dag har jag iaf tagit en mellandag. Varit på Dalateaterns offentliga föreställning av skolföreställningen "Den sista vännen" tillsammans med den goda M. Mycket trevligt och mycket gult! Borlänge-bandet Sober inflows som spelade i foajén innan var också fina (kan dom ha varit sexton? sexton ju är så bra)!

Sedan drack jag kaffe och efter det hängde jag med R till en liten skeonhand-affär som hade mycket snyggt 50-tal. Köpte en bedårande sänglampa i teak med turkos skärm. Mmmm så bra!
Nu sitter jag på kontoret på Arenan. Den goda R spelar hammond i korridoren.
Det är fabulöst!

I dag är även dagen då jag fått ett intressant förslag. Tjoho!

No comments: