Tuesday, March 25, 2008

Ett varv till kring Gods & gårdar

Tjo!

En relativt seg dag som har spenderats sittandes på kontoret, ringandes runt till ungdomskonsuelenter och annat löst folk bara för att upptäcka att inte så många fanns på plats. Summan av kardemumman är, det är påsklov & världen står still en smula
Har i alla fall lyckats säkra ytterligare två deltagare till O.J i Falun vilket är gött. Paniken är inte fullt lika närvarande längre, men jag tycker det känns lite snopet om det bara blir sex nummer allt som allt. Det är väl lite fattigt, eller?

Malle ringde dock och förhöjde stämningen lite i förmiddas, genom att låta mig briljera i bildgooglandets ädla konst samt i mina omfattande kunskaper om jugendarkitekturens fönsterideal. Booyaa! Jag är mästergooglaren i stövlar, det kan ingen ta ifrån mig! Någonsin!

Annars är jag sjukt avis på A som fick gå på skattjakt under påsken; läs här om det http://annawilhelmina.blogspot.com/ Der ser ju tokkul ut!
Det var den goda P som hade styrt upp. Åhh, P kan inte du styra upp till mig också? Jag vet ju att vi inte är ihop eller så, men du har sagt att du älskar mig en gång, det haaar du! Det kommer jag inte att glömma i första taget... Det var en fin kväll...





Kan kanske tillägga för nytillkomna tittare att det var en fin kväll hemma hos E & J förra hösten... eller våren kanske? Nåja, det var i Växjö i alla fall. Och P´s kärleksförklaring kom i samband med att jag talade om min vision/alternativa karriär - att skriva porrnoveller för tidningen Gods och gårdar (http://www.godsochgardar.se/).
Dessa ska då naturligtvis utspela sig i miljöer lämpliga och välkända för Gods och gårdars läsare, dvs i gods alternativt i gårdar.
Förslag på titlar skulle kunna vara:
"Rackartyg på rävjakten"
"Grevinnan och stalldrängen"
"Ett glas cognac och min polska städhjälp"
" Gåslever i pastejen"
Ehmmm... Jo, jag tycker fortfarande att idén är utmärkt må jag säga!

1 comment:

karin said...

kära mallan!

jag tycket också att din karriär som porrnovellförfattare borde ta fart snart. om så skulle vara fallet skulle jag börja prenumerera på gods och gårdar bara för din skull! jag tycker att du borde hämta inspiration från kultporrklassikern "ta mig i dalen" där eric pollard i hem till gården spelar en av huvudrollerna. och så tycker jag att du borde luska reda på var man kan få tag på lunda-porrklassikern "ligga i lund", som du kan ha visning och recension av!
puss