Wednesday, September 12, 2007

Värk

Aj aj. Har fett ont i ryggen! I svanken. Ska vi spåra möjliga orsaker?

Kanske är det mitt osunda rörelsekonto som börjar göra sig påmint? Har inte gjort ett fysiskt handtag på månader, och jag tror att bristen på extrem-get-yoga gör mig stel.

Kanske borde jag köpa nya skor? Hua, har rent av den stora converse-döden inträtt?
Meh, de där dyra joggingskorna finns med i budgeten varje månad, men åker ner i prio allt eftersom kulorna rullar ut och ölen rinner ner. Men öl ger väl starka ben, eller hörde jag fel?

Kanske är det ett resultat av mitt skabrösa leverne? I går hånglade jag & J loss i en 70-tals soffa som värsta kiddos. Fast soundracket var ju The Black Heart Procession, och i den takten borde t.om min rygg palla.

Kanske är det växtvärk? Är det så, att jag håller på att växa upp? Ibland känns det så - och ibland inte alls. Och någonstans måste ju den slitningen manifestera sig, så varför inte mellan ryggkotorna...

No comments: