Tuesday, September 11, 2007

I dag har jag klippt mig och skaffat mig ett jobb

För tre timmar sedan ringde Tobias från Plural och erbjöd mig tjänsten som coach i Falun. FALUN!? Whatta... Omtumlande, kul, konstigt... grymt! Jag ska ge definitivt besked om en vecka, men det lutar åt att jag blir dalkulla inom kort.

Jag som gått och ställt in mig på en tid i stockholm, eftersom jag inte vågade hoppas på jobbet i växjö, och nu kommer falun som ett wildcard och gör mig helt förvirrad!

Satt och peppade på tuben innan intervjun (som förövrigt var rolig och lite flummig) i fredags och lyssnade på tiga för att bli mindre nervös.

"I know you gonna want me, but when you want me, it might be a different story"

Haha, backfire at me! Fast på ett bra sätt...

Fortsättning följer...

2 comments:

Anonymous said...

GRATTIS BABY!!!!!!!!!!!!!!!
/mira

Anonymous said...

Men vaddå, fick du jobbet i Falun? Akta dig så det inte är arbetsbrist i Falu Koppargruva och du blir ditmyglad!