Friday, June 01, 2007

Sista dagen jag hänger här...

Åh,

Sista dagen på praktiken och jag har precis blivit avtackad.
Det skedde med sjukt stora muffins, köpe-latte, skratt, dåliga skämt och presenter.

Själv fick jag en, presentkort på debban á 250 kr( karin och charlotte har tydligen fått helt rätt uppfattning om mig - "det går att använda i baren också, så du vet"), och gav bort tre.
Det blev små ramar med noga utvalda bilder till Charlotte (en leende Bob Dylan, för att visa att allt är möjligt), Karin (en bild på Bo Frank*, så att hon inte glömmer sina rötter), & Claes (en bild på Scott Walker, något annat vore omöjligt) .
Alla är så söta här och jag blir nästan lite rörd , men jag ska ju komma tillbaks både snart och längre fram under festivalen. Claes har skrivit en massa snälla saker om mig i praktikintygt, så nu måste jag bara skriva ihop några sidor till på praktikrapporten, sedan är mina akademiska vedermödor över för denhär gången!
tjohoooo!
* Bonusfakta: När jag bild-googlade på Bo Frank dyker det upp en bild på ett emfysem på ungefär fjärde träffsidan. Det säger väl en hel del, jag vet inte exakt vad, men en hel del. Så här såg det ut;
Och här är orginalet. Likheten är slående, i know!

1 comment:

Anna said...

Hultan malin, hultan! yes!

det är lite olika, lite före, lite efter och under festivalen... jag tror det främst är den nya scenen paradiset det gäller!! Let's talk! :)