Tuesday, June 12, 2007

För det är bara vi som dansar...

Lördagsfest på Kafé de Luxe 2/6-07
Jossan & Eve önskar ett "tjoho" till er alla

Megafonos fantasticos


Vargpakten levererar sommarens nötardänga i kungasalen


För det är bara Linus som dansar, bara Linus som dansar.....


Denna bild borde censurerats, men jag bjuder på´t. Linus spillde vinet på mig ur boxen redan när vi väntade på bussen in till stan. Ölet spillde jag själv. Ansiktet är resultatet av mina föräldrars gener samt en hästspark. Det äckliga linnet är förövrigt mitt trofélinne.



Hur josse lyckas se posh ut i denna situation är ofattbart


Vi åt pizza på napoli, snubblade hem, solen gick upp över trummen, fotografen är lite ur fokus...



3 comments:

Anonymous said...

"för det är bara jag som dansar", jag citerar vidare - "fabulöst" tjoohoO!

Anonymous said...

ibland tittar jag på en datorskärm och skrattar högt, rakt ut. i afton var en av de gångerna. sjuuuhuuukt fin bild du bjuder på. i ärlighetens namn borde den kanske ha censurerats. men inte för min skull.

Anonymous said...

hahahahahahaaa. vad hände? och ja, jag undrar också hur josse lyckades behålla lugnet.