Tuesday, October 02, 2007

Hastigt & lustigt

Väldigt hastig sammanfattning (eftersom klockan är 18:36 och jag precis i dag har diskuterat vikten av ett liv med människor av olika slag) så att ni vet att jag lever.

- Flytten gick bra.
- Första dagen på jobbet gick inte så bra rent formellt, men var ganska rolig. Jag gjorde ett Janne Josefsson-uppdykande som verkade skrämma min (blivande, typ) arbetsplats något, och jag träffade endel kul folk och några orginal. Inhandlade även köksbord á 75 spänn på myrorna.
- Andra dagen på jobbet gick bättre.
- Drar mig i morgon söderut mot hösttinget i Katrineholm. Första anhalt i morgon är dock Västerås.

Nu ska jag hem. Jag längtar efter folköl men jag vet inte om jag pallar att gå och handla. Kranvatten duger väl gott och väl. Joooolå.

Puss

4 comments:

Anonymous said...

roligt

Anonymous said...

kranvatten är aldrig folköl.

jag saknar dig.

Anonymous said...

jaha i Växjö sitter man och fnyser åt kranvatten. Jäla hittepå... vi sågs aldrig i sthlm.

Anonymous said...

a som i apa, b som i boll....p som i pucca och g som i garu! glöm ALDRIG det...dianas puccafodral bor med ett lökskal på sundybergstippen, puccafodral nr1249873521 RIP! Hur går det med allt i faaaalun, hörde att du skulle göra gästspel i sjudagar snart,jag har fått agera agent åt dig, bara så du vet, så blir du känd vill jag ha del av cookien...the chocolate chip cookie!