Wednesday, October 17, 2007

På fredag är´t jag kär



Jag gillar när saker löser sig och faller på plats.
Inte för att det har gjort det ännu, ho ho, men det är på g.
Fredag mina vänner, fredag.

  • Mitt trådlösa 3G funkar icke. Men det löser sig på fredag. I hope.
  • Jag har inget anställningskontrakt. Men det löser sig på fredag. I hope.
  • Min coachbudget är för mig ett mysterium. Men det löööser sig. på´t. fredag´t. I hope´t.
  • Jag vet inte vart min telefonräkning skickas, eller om den ens skickas. Men det löser sig. På fredag. I sure, sure hope.

    Med andra ord har jag stooora förhoppningar på min uppstyrningsresa till Westeraous och Teater Västmanland.

    Fredag mina vänner - då är jag förälskad.

    Dessutom börjar nu kalendern fyllas med roliga möten & plikter. Så som rookiefestivalen i hultan och en liten hemlig undercover-resa till kontinenten. Men det är hemligstämplat.
    I dag har jag teambuildat med Scenkonst Dalarna. Vi kompade ut kl 13:15 och bagav oss i samlad trupp till svampskogen. Så nu ska jag hem pch steka trattisar! tjoho!

    En annan dag, som kan bli en fantastisk dag (inshala), är förövrigt den 26/10. Då kommer jag eventuellt casha ut mer pengar på ett bräde än vad jag gjort i hela mitt liv.
    Lön - gott folk. DET är vuxenpoäng!
  • puss

5 comments:

Anonymous said...

men jag sitter o spanar in din blogg, så ser jag att det kommer upp ett nytt inlägg när jag är uppdaterar sidan, så då kan man säga att vi har möts? Är du där, hallå hallå skriv nått

mal the pal said...

åhå... en anonym... nej, jag är inte här.

Anonymous said...

bästa malin!

gillar att du skriver i punktform. kort, konscist och skalar bort allt dravell som till exempel är vanligt förekommande på min blogg.
rookie låter trevligt!

ha't fint!
mången pussar

Anonymous said...

Idag är det fredag... hör du fortfarande tongångar från the cure eller har det lagt sig?

m said...

då var det fredag. jag undrar precis som johan. the cure? eller, tja...kent?

jag ringer istället.