Tuesday, October 23, 2007

Tele2 = Satan

F.Y.I - det finns en (1) vettig & tillmötesgående telefonsupportare på tele2, i varje fall av de 5-6 jag i dag pratat med. Att tillbringa över 40 min i telefonkö är inte min bästa hobby, vilket kan vara en av faktorerna bakom mitt utkukade humör för dagen.
Meeen, nu har jag mitt trådlösa bredband och jag släpper det fan aldrig! Jag kommer vara inloggas dygnet runt - som ett försök till ett barnsligt straff mot tele2. (vilket är helt ologiskt, de tycker säkert att det är jättebra. J - du kanske kan vidarebefodra lite SPAM jag kan skicka till dem istället. Något om deras små penisar... eller så. Det kanske har bättre effekt?)

Åhhhh... En halv arbetsdag åt skogen pga teknisk skit. Min mor tycker inte att organisationen tar vara på min kompetens. Haha, jag är villig att hålla med. Fy fan, vad jag hatar telefonköer. Baaaah! Galen är jag. Måste ut och gå en lunchpromenad innan jag stryper något eller någon.

Puss

2 comments:

m said...

kära mallan. det är många som inte tar till vara på din kompetens och det är synd.

Anonymous said...

heeej gumman! låter som det löser sig, om än sakta men säkert ehh kanske iaf:)
ville bara säga att jag äntligen har internet och iaf nästan fungerande telefon nu haha
så nu skall jag ätnligen försöka uppdatera min blogg
kramis emma