Friday, March 09, 2007

Nu är det dax igen!

Här har det rått bloggtorka, men nu är jag tillbaks.
Sedan sist har jag varit i stockholm på DIKs årsmöte, druckit absinth med Helen, fikat med Sanna och Linda, druckit rödvin och kollat på antikrundan, druckit obscena mängder kaffe och pluggat endel ekonomistyrning.

i kväll är det dags för mira och mig att vara dj´s på stallarna igen. det är alltid så kul och bra, med våra fina dansande vänner och roliga fulla människor som säger dryga alterantivt förtjusande saker till oss. och nu är det sista gången, i alla fall här på stallarna och campus. jag hoppas verkligen att vi hittar något sunkigt ställe i stockholm där vi kan fortsätta, för detta är grymt kul!

så, i kväll kommer bli en nostalgisk och fantastisk kväll på många sätt tror jag. vi va inne i stan nyss och köpte lite props. vi kommer vara sjuuukt snygga, som vanligt. haha.
temat är 50-tals hemmafru/pinuppa. fantastiskt!

ses i kväll darlings!

1 comment:

Anonymous said...

så du vill ha en sunkig arbetsgivare... indirekt menar du ju det ;)