Thursday, March 22, 2007

bra morgon + tentaplugg

Sovmorgon, just lovely!
Trodde att klockan var efter tio, men jag vaknade pigg klockan halv åtta.
sweet, en bra början.
Käkade frulle framför nyhetsmorgon, det var jenny och steffo i soffan, vilket bäddade för en bra dag. Igår var det förövrigt kristin kaspersen och en boring new guy. jag höll på att sätta kvaiarmackan i halsen av olust ( men dagen utvecklades helt ok trots allt).

fortsatte min fina morgon med att dricka kaffe och läsa DN på astrakan. Blir ännu mer peppad på sthlm när jag läser om nyöppnade gallerier, fina klubbar och mysiga caféer.
satt och slappade i en timma med mitt kaffe, men nu har jag kommit igång med tentaplugget. har läst personalekonomiboken och ska ta mig igenom företagsekonomi 100 innan lunch hade jag tänkt. effektiviteten vet inga gränser idag!

min ipod har förövrigt dött igen, men inget kan knäcka mig idag. jag intalar mig själv att den bara behöver laddas.

nu ska jag ge mig ut på jakt efter fikaintresserade klasskamrater i UB´s djungel.
spännade spännande...

No comments: