Sunday, March 11, 2007

förtjusande lördag

förövrigt hade jag en förtjusande bakis-lördag.
det bästa var att få skeda karin iklädd hådrockstshirt och diskutera torr och fnasig hud (vilket vi inte gillar, hud ska ju vara smidig och eh... fuktig?), snusbufféer, samt posera för vackra fyllekort där underteckand ser ut som quasimodo. vi framförde även hitten "bär ner mig till sjön" komplett med koreografi, varav ett av momenten är att jag örfilar mig själv med hjälp av mitt väl tilltagna gäddhäng. det är svårt att göra sig en rättvis bild av det här i bloggen, det måste ses live!

vill även slå ett slag för olika sorters knäckemackor, glassfrukost samt bo rothsteins koncept där man så att säga "väljer med fötterna".

håhå jaja. det var även fint att gå hem till emma och tillbringa timme efter timme ihopkrupen till ett foster och sovandes i hennes soffa. passade även på att äta obscena mängder chips och hejja på the ark i melodifestivalen. och det vet vi ju hur det gick.

puss

3 comments:

Anonymous said...

TACK underbara mallan för en helt fantastisk helg. jag satt på tåget ner och tänkte allt galet vi genomgick under helgens timmar. summan blev att vi hann med en del! får vi göra om snart igen. saknar er redan! mången pussar

Anonymous said...

du är tagen! läs min blogg!

Anonymous said...

your welcome to sleep in my couch evertime you want to :)