Monday, March 12, 2007

Ett uppdrag/lista från shandiz!

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir inbjudna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit inbjudna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information

1. Mina pappas smeknamn på mig är morran alt. morris, för att jag som barn morrade när jag
var missnöjd

2. Jag pratar ofta i sömnen, om fiskar, cocosnötter och tomtenissar tillexempel.

3. När jag var 14 var min favoriträtt "avocadochipsochköttbullar"

4. Jag har bitit av ett läppstift och kräkts i min handväska - under samma kväll

5. Jag är sjukt nerdig och gillar nästan all SF, fantasy, superhjälteserier och manga

6. Den kändaste människan jag träffat är sångaren från scooter

1.Karin är inbjuden. 2. Malle är inbjuden. 3. Emma är inbjuden. 4. Johanna är inbjuden 5. Jenny är inbjuden. 6. Marika är inbjuden

1 comment:

Anonymous said...

Ja vad göra, nu har även jag tagit mig i kragen och gjort listan ifråga och jag vill bara säga att även du är en utav mina inbjudna:)
kram