Friday, February 02, 2007

Shop Til You Drop...Dead Gorgeous

Låååång dag.

* Upp tidigt för att mötas av en inställd lektion.
* Grupparbete
* Planering/Lunch med Helen
* Affischering på gymnasieskolorna inför Open Jam

Sedan till det rolig; shopping shopping dancing dancing!
Gick på stan med anna, emma och jasmine. det blev inte en utan två fabulösa klänningar(modell marit b. en grön en lila), samt en hallonruta på broqvists. mm mm mm!

Nu är det snart dax för lite fest hos emma f. det blir öl och en relativt slapp kväll känns det som. men konstigare saker har ju utvecklats till tokdans, så jag lämnar alla dörrar öppna.
I morgon är det dock dax för den stora balunsen; min försenade 25-års-fest. weho!
jag önskar mig dvärgporr och jägermeister - och endast detta!

puss

1 comment:

Inte den som är den! said...

Trist att man inte är bjuden, jag hade proppat tåget med små kåta dvärgar fulla på jäger....eller tvärtom. Bara för dig!!