Tuesday, February 27, 2007

En bra dag efter en störd natt!

Mira och jag tog pin-up bilder på varandra (damn så sweet det blev! de ska pryda nya dj-affischerna) i går kväll och drack kaffe vid nio snåret.
Ett tecken på att man börjar bli kärring är att man verkligen inte kan sova när man druckit kaffe. jag la mig vid nio, hypad och lite nervös inför opponeringen av vårat pm som skulle gå av stapeln morgonen därpå. somnade tillslut - och vaknade igen, skitförbannad över att behöva gå upp. påväg upp ur sägen kollar jag klockan. 01:30. inte dags att gå upp dvs. inte heller var det dags att gå upp när jag vakande 03.30 eller klockan 05:00. BAH! sov männska!

blev trots detta en bra dag! "Solklart" VG på arbetet, jag säger "moahaha", segerlunch på tufvan och lite senare programrådsmöte. hem och käka, spela zoospelet, lyssna på elvis och blogga.

senare i kväll blir det fest och utgång på stallet.
rödvin och sång, rödvin och sång, rödvin och sång!

puss

No comments: