Sunday, February 18, 2007

jag är inte den som är den

Nu har jag inte bloggat på en hel vecka. Kanske är det efterdyningarna från den stora chocken som gör sig påminda. Min gaydar är nämligen trasig! Den heta visade sig (eventuellt) vara den icke het(rosexuell)a. Men vafan. jag är väl inte hetronormativ så det förslår, i can do sex with a gay man! skicka hit honom bara. han är fortfarande het som en vedeldad pizzaugn. (i´m not narrowminded)

förövrigt så har det varit en ganska lugn med samtidigt stressig vecka, hur nu det går ihop. mycket plugg men inga skandaler kanske man kan sammanfatta det som?

firade emma f´s födelsedag i tisdags tillsammans med bland andra mira och shandiz. vi drack vin och käkade tårta, snackade vegetarianism kontra cocksucking och ja, vi blev realtivt berusade innan vi gick till stallarna. en trevlig kväll, om än lite suddig.
onsdagen var den bästa bakisdagen på länge. den tillbringades på en madrass hemma hos mira, käkandes pizza och wienerbröd, drickandes massiva mängder cola och tittandes på skräp-tv. shandiz fes en massa också. inte jag, jag är en fin flicka.

i går var det melodifestivalen igen och vi va ett gäng som kollade hemma hos josse och linus. det roligaste: Mira är het på Måns Zemmerlöv!!! Ha ha, det är fantastiskt roligt! Dax för en Zemmerlöv fest snart Karin, jag ser fram emot det så OFANTLIGT mycket plötsligt!

Nu ska vi gå och handla ingridienser till semmelbak. Måns semmelbak....

puss

2 comments:

Anonymous said...

hahaha, såklart. måns zemmerlöf-fester är ju alltid så sjuuukt uppskattade! tror dock att mina måns ligger i en flyttkartong hemma hos mina päron, men vi kan impovisera om vi skulle behöva..

måns är så vänlig att driva med.. me like A LOT!
i miss you!

pusspuss

Anonymous said...

din lilla slyna. varför ska hela världen få veta att min stjärt är slapp och att fiiiin luft kommer ut ur den?? vaaaaa???

p.s du glömde skriva om biiiiii-sexualiteten!