Thursday, February 08, 2007

jag är ett vinterkräk

Jag har varit till The Valley of the Shadow of KRÄKS OCH BAJS, och tillbaks. Eller med andra ord, jag har genomlevt vinterkäksjukan. (eller med andra ord, jag har hälsat på porslins-anna både en och sjutton gånger)
Inget jag tänker redogöra för, inget jag vill uppleva igen, inget jag önskar någon annan att uppleva. Bah!

Pga detta har jag även levt i självvald exil sedan i måndags. jag har blivit förtrogen med alla daytime tv-shower som visas och jag har levt på blåbärssoppa och ramlösa, jag har blivit fitt (tappat 4 kilo... vätska) och nu är jag redo att fightas igen. Man blir lite lappsjuk av att vara instäng i sin lägenhet i fyra dar. jag vet, det är bara fyra dar, men i morgon får det vara nog. jag och min alcogel tänker gå på föreläsning. ni sitter bredvid mig på egen risk. meeeh...

3 comments:

Mira said...

jag kan sitta brevid dig gumman!

Anonymous said...

hejhej, här hittade jag dig. :)

fick ni fram nå vettigt på mötet med artemis?

Anonymous said...

darling, darling, har du gått och blivit sjuk. jag vet hur det är, jag drabbades av samma sjukdom förra året, ingen höjdare hörrö, skönt att du är back on track!

miss ya!
pusspuss